Hoesjeskoning – Verzenden & Bezorgen

Post in samenwerking met QLS pakketdienst word bezorgd door DHL(Nederland) BPOST (Belgie).

Vandaag besteld, morgen in huis (Nederland)

Je bestelling wordt bij Hoesjeskoning altijd zonder verzendkosten bezorgd. Als je op maandag t/m vrijdag voor 20:00 je bestelling plaatst, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden en in de regel (99% van alle gevallen) de volgende dag al bij je bezorgd.

Vandaag besteld, morgen in huis (België)

Je bestelling wordt bij Hoesjeskoning altijd zonder verzendkosten bezorgd. Als je op maandag t/m vrijdag voor 20:00 je bestelling plaatst, wordt je bestelling dezelfde dag nog verwerkt en verstuurd. Bpost rekent voor leveringen naar Belgie 1-2 dagen Maximaal.

Bezorgdagen post
  Levering Nederland Levering België
Maandag Dinsdag Woensdag
Dinsdag Woensdag Donderdag
Woensdag Donderdag vrijdag
Donderdag Vrijdag Maandag
Vrijdag Zaterdag Maandag
Zaterdag Maandag Woensdag
Zondag Dinsdag Woensdag

Moet je thuis zijn om je bestelling te ontvangen?

In de e-mail die je van ons ontvangt zodra je bestelling is verzonden, laten we je weten of je thuis moet zijn om je bestelling aan te nemen. Als je in Nederland een bestelling plaatst die door de brievenbus past, zullen we je bestelling per brievenbuspost versturen. Dan hoef je dus niet thuis te zijn op het moment dat je bestelling wordt bezorgd. Bestel je in België, past je bestelling niet door de brievenbus of heeft je bestelling een hoge waarde? Dan versturen we je bestelling met pakketpost. De bezorger belt dan bij je aan om je bestelling aan je te overhandigen. Hier moet je dus wel voor thuis zijn. Als je dan niet thuis bent, zal de bezorger een briefje in je brievenbus achterlaten met de informatie of je bestelling bij de buren wordt bezorgd, bij een afleverpunt wordt afgeleverd of de volgende bezorgdag opnieuw wordt aangeboden. Als je bestelling met pakketpost wordt verzonden kun je de link naar de traceerinformatie van de zending vinden in de e-mail die je ontvangt zodra je bestelling is verzonden.

Je bestelling wijzigen of annuleren

Heb je net je bestelling geplaatst, maar zie je dat er iets niet goed is? Neem dan direct contact met onze klantenservice op, misschien kunnen we je bestelling nog tegenhouden en aanpassen of annuleren. Als je per e-mail de bevestiging hebt ontvangen dat je bestelling is ingepakt is het helaas niet meer mogelijk om deze tegen te houden. Je bestelling wordt dan verzonden naar het afleveradres wat je hebt opgegeven. Zodra je je bestelling hebt ontvangen is het uiteraard mogelijk om je bestelling direct weer naar ons te retourneren. Hiervoor vragen we je om contact op te nemen met onze klantenservice.